ZADZWOŃ DO NAS
Marketing internetowy to działania marketingowe skierowane do użytkowników sieci. Obejmuje on szereg działań takich jak na przykład reklama w wyszukiwarkach, SEO, e-mail marketing, czy też social media marketing. Takie działania mogą dotyczyć zarówno promocji produktu, usługi, jaki i marki. Współczesny marketing online jest coraz częściej wykorzystywany nie tylko do zwiększenia konwersji, ale także do budowania wizerunku czy też prowadzenia komunikacji biznesowej.
Przeciwieństwem reklamy w sieci jest marketing tradycyjny, który ma na celu promocję biznesu poza przestrzenią online (billboardy, plakaty, ulotki, targi). Wraz z upowszechnieniem się internetu coraz więcej reklamodawców porzuciło tradycyjną formę reklamy na rzecz intensywniejszego działania online. Właściciele biznesów zaczęli coraz chętniej zakładać firmowe strony internetowe i fanpage’e, co spowodowało zwiększającą się konkurencję na rynku. Aktualnie, aby wyróżnić się wśród innych konieczna jest inwestycja w marketing internetowy i opracowanie szczegółowej strategii. Warto połączyć ze sobą działania na kilku kanałach jednocześnie. Połączenie na przykład marketingu w mediach społecznościowych z optymalizacją SEO przyniesie dużo lepsze i szybsze efekty niż skupienie się tylko na jednym działaniu.
Skoro wiesz już, co to jest marketing internetowy, warto zastanowić się, jakie korzyści da wdrożenie go do strategii Twojej firmy. Oto część jego zalet:
Marketing internetowy to szeroka dziedzina, która obejmuje różne rodzaje działań. Każdy z nich ma swoje własne cele i sposoby dotarcia do odbiorców. Dlatego ważne jest, aby znać poszczególne rodzaje marketingu internetowego i wiedzieć, który z nich będzie najlepiej pasował do potrzeb naszej firmy. W dalszej części artykułu przedstawimy najważniejsze formy marketingu w internecie i ich charakterystykę.
Pozycjonowanie, znane również jako SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania mające za zadanie poprawienie pozycji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem SEO jest zapewnienie, aby strona była jak najlepiej widoczna dla użytkowników i łatwo dostępna dla wyszukiwarek, co przekłada się na większą liczbę odwiedzin i potencjalnych klientów. SEO opiera się między innymi na optymalizacji treści i aspektów technicznych strony, a także na pozyskiwaniu linków zewnętrznych prowadzących do strony. Właściwie opracowana strategia SEO pozwala zwiększyć świadomość marki, zwiększyć ruch na stronie, a także podnieść współczynnik konwersji.
Strony wypozycjonowane na frazę „gogle do pływania”
1 Comment
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.