Centrale telefoniczne

Automatyzacja połączeń

Centrale telefoniczne Opole

Nasza firma zajmuje się przede wszystkim instalacją central telefonicznych Platan oraz Slican. Preferujemy tą markę ze względu na szeroką oraz atrakcyjną ofertę. Centrale zachowują wysoką elastyczność obsługując od kliku do kilkuset użytkowników wewnętrznych w jednym momencie. Cenimy sobie sprawność działania oraz bezawaryjność.

Oferujemy serwis i modernizację central telefonicznych w firmach oraz instytucjach użytku publicznego. Duże doświadczenie branżowe pozwoliło nam na doskonałe odnalezienie się na rynku lokalnym. Województwa, w których zajmujemy się serwisem oraz instalacjami to opolskie, dolnośląskie oraz śląskie.
Dlaczego warto?

Zalety instalacji centrali telefonicznej

Centrala pozwala na skorzystanie z tanich rozmów telefonicznych VoIP, natomiast dzięki kartom GSM użytkownik może wykonywać rozmowy z sieci komórkowych.

Dystrybucja ruchu z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów, pocztą głosową oraz rozwiniętymi scenariuszami w menu głosowym.

Dzięki rozwiązaniu „Zobacz kto mówi” uatrakcyjni kontakty telefoniczne przekazem wideo. Jej główną zaletą jest obsługa intensywnego ruchu telefonicznego.

Skorzystaj z naszych usług

Zadzwoń lub napisz – doradzimy i wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie!
Centrale telefoniczne

Rozwiązanie idealne dla wszystkich

Urzędy publiczne

Placówki użytku publicznego bardzo często używają centrali telefonicznych,które mocno usprawniają pracę.

Przychodnie

Centrala telefoniczna w przychodniach to jeden z niezbędnych elementów do prawidłowego funkcjonowania tego typu placówek.

Szpitale

Szpital jako jednostka posiadająca wiele oddziałów, w których każdy posiada własny numer wewnętrzny to typowy przykład jednostki wymagającej tego typu rozwiązanie.

Szkoły i przedszkola

W szkołach i przedszkolach bardzo często system rozmów telefonicznych opiera się o kilka stanowisk, które mają określone zadania. Centrala telefoniczna to wygodny sposób podziału numerów wewnętrznych.

Małe i duże firmy

Coraz częściej słyszy się o instalacjach centrali telefonicznych w małych i dużych firmach. Jest to wygodne dla dwóch stron: klient oraz pracownik.

Hotele

System organizacji rozmów telefonicznych w hotelach to jeden z niezbędnych elementów wspomagających bezproblemowy kontakt z obsługą i recepcją.

Nasi klienci

Współpracują z nami najlepsi

Wieloletnie doświadczenie sprawiło, że zaufały nam największe marki na rynku. Dbamy o każdego klienta, aby każda współpraca stawała się wieloletnią.

Zgłoś usterkę poprzez
panel klienta

Zgłoś usterkę lub problem techniczny przez specjalnie
zaprojektowany panel zgłoszeniowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu
działamy szybko i sprawnie automatycznie informując klienta.
Zgłoś usterkę lub problem techniczny przez specjalnie zaprojektowany panel zgłoszeniowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu działamy szybko i sprawnie automatycznie informując klienta.